Reklamácie

Vnímate, že náš postup nebol ideálny, nie ste spokojní s priebehom uzatvorenia poistenia alebo Vám vznikla v dôsledku našej chyby škoda? Sme tu pre Vás a celú situáciu vrátane súvisiacich procesov preveríme a vyriešime.


Ako podať reklamáciu

Prostredníctvom nižšie uvedeného formulára nám prosím doplňte predmet Vašej sťažnosti a jeho popis. Pokiaľ je súčasťou aj príloha, napr. List od poisťovne, výpis z banky apod., Priložte nám ho prosím k Vášmu podanie.


Priebeh reklamácie

Vašej reklamácii sa budeme čo najskôr venovať a o výsledku nášho šetrenia Vás budeme informovať na Vami uvedenú e-mailovú adresu. V súlade so zákonom máme na spracovanie 30 kalendárnych dní, ale budeme sa snažiť Vašu reklamáciu vyriešiť čo najskôr.

Reklamácia bude riešená v súlade s platnou legislatívou a zároveň podľa REKLAMAČNÉHO PORIADKU.


Podanie reklamácie

*
?

Produkt
Prosím, vyberte z ponuky akého poistenia sa Vaša reklamácia týka.
Tip:Ak si nie ste istí aké poistenie vybrať, alebo ste v ponuke daný produkt nenašli, prosím, vyberte voľbu "iný".

*
?

Popis sťažnosti / reklamácie
Tu, prosím, jednoducho popíšte Vašu reklamáciu (sťažnosť).

*
?

Meno a priezvisko
Zadajte, prosím, Vaše meno a priezvisko.

?

Číslo zmluvy
Zadajte, prosím, číslo zmluvy, ktoré sa Vaša reklamácia týka. Ak ho teraz nemáte pri sebe, nechajte nevyplnené.

*
?

E-mail
Zadajte, prosím, Váš email, na ktorý môžeme poslať reakciu na Vašu reklamáciu.

*
?

Telefón
Zadajte, prosím, Váš telefón, na ktorý Vám môžeme zavolať pre vyriešenie Vašej reklamácie.

?

Príloha
Cez tento odkaz môžete priložiť k Vašej reklamácii aj prípadnú prílohu.